Неділя, 05.02.2023, 18:36

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 77
Адреса школи

08412 Київська область
Переяслав-Хмельни-
цький район
с. Гайшин,
вул. Покровська, 12

(04567) 3-33-67

e-mail: gaishun_nvo@ukr.net

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання





Річний звіт керівника

ТВОРЧИЙ ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ БІЛОУСЬКА В.М. ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ГАЙШИНСЬКОГО НВО «ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ»

У 2016-2017 Н.Р.

Як директор НВО у своїй діяльності протягом звітного періоду  я керувавсь Статутом НВО, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, які регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Гайшинське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» фінансується відділом освіти Переяслав - Хмельницької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1972 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу
1. Загальна інформація про заклад освіти.

2 га. У 2016-2017 навчальному році працювало 22 педагогів та 14 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 76 учнів у 9 класах, середня наповнюваність класів становить 8 учнів.

2. Кадрове забезпечення.

 Якіснй склад педагогічних працівників: 22 педагогів  мають вищу педагогічну освіту, 10 учителів має вищу кваліфікаційну категорію, першу кваліфікаційну категорію мають 8 вчителів, другу - 4

3. Методична робота.

Педагогічний колектив працював над  науково–методичною проблемою: „Впровадження особостісно орієнтовного підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей». Завдання, які були поставлені перед педагогічним колективом на початку минулого навчального року  в основному виконані.

Методична робота в школі у 2016–2017 н.р. була спрямована на удосконалення системи роботи з підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, активізації їх творчого потенціалу.  Головні зусилля було зосереджено на надання дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності, що сприяла оптимізації навчально- виховного процесу в школі. Рівень педагогічної майстерності протягом року зріс.

Шкільний  методичний кабінет поповнився новими мате­ріалами: тематичними розробками вчителів, доповідями на засіданнях МК, матеріалами.

Протягом року відбулися педагогічні конфе­ренції та читання за темами: «Інноваційні методи та прийоми в педа­гогічній діяльності вчителя» (заступник директо­ра з НВР Лисенко Н.М.). ««Розвиток спрямованості особистості школяра на навчально – пізнавальну діяльність.» (вчитель української мови та літератури Шинкар Т.Г.).

Усі документи: доповіді, матеріали з цих пе­дагогічних конференцій зібрані в  шкільному методичному кабінеті.

У 2016 - 2017 навчальному році  атестувалися 3 педагогічних працівників:

-вчитель початкових класів Басараб Наталія Семенівна, на підтвердження вищої категорії;

-вчитель початкових класів Кутова Наталія Маратівна, на підтвердження першої категорії;

-вчитель історії, географії, правознавства Басараб Інна Василівна, на встановлення вищої категорії.

Для кожного з нас школа – це життя, а вчительський талант – це, насамперед, покликання і невтомна праця, що не може звершитись в якійсь єдиній меті чи дні.

Вчителі презентували свій досвід роботи, учні декламували вірші присвячені своїм наставникам. Підсумком став цікавий конкурс малюнка для педагогів.

 На 2017-2018 навчальний рік планується атестація 4 педагогічних працівників.

Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності вчителів у ході курсової перепідготовки. План курсової перепідготовки виконано в повному обсязі.

  Головним завданням педагогічного колективу нашої школи є піднесення особистості, спрямоване на розкриття природних здібностей, розвиток інтелекту та формування духовності учнів. Всі заходи, розроблені річним планом, спрямовані на забезпечені ефективності та результативності навчально-виховного процесу. З метою організації диференційованої та індивідуальної роботи з педагогічними кадрами, щороку проводиться діагностування.

 

4. Навчальна діяльність учнів.

У 2016-2017 навчальному році педагогічний колектив Гайшинського НВО “ЗОШ І-ІІ ступенів–ДНЗ” працював над втіленням у життя законодавства про реформування і розвиток загальноосвітньої школи та практичною реалізацією основних положень “Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті”. Продовжував реалізовувати положення Конституції України,  згідно з якими законодавчо закріплені права громадян на освіту, обов’язковість повної загальної середньої освіти, Законів України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

Продовжувалася робота над  забезпеченням права дітей 6-18 років на повну загальну середню освіту, дітей дошкільного віку на здобуття дошкільної освіти.  Працювали за навчальним планом, розробленим на основі Типового навчального плану середньої загальноосвітньої школи—п’ятиденки з українською мовою навчання.

Порівняно з минулим навчальним роком зріс рівень фахової майстерності педагогів. Педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету виховання, навчання та розвитку учнів, поставлену на початку навчального року.

Результатом навчально–виховної роботи  стало те, що всі учні випускних та перевідних класів успішно завершили навчальний рік. Вчителі  працювали над удосконаленням методів викладання основ наук відповідно до змісту освіти, з метою підвищення рівня та якості навчально-виховного процесу, рівня навчальних досягнень учнів.

Високий рівень навчально–виховного процесу підтвердився результатами шкільних, районних олімпіад, спортивних та мистецьких конкурсів:

- Богуш Даріна, учениця 7 класу,  яка здобула ІІІ  місце в ІІ (районному) етапі ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;

 

- Михайліченко Владислава,  учениця 8 класу ,  яка здобула ІІІ  місце в ІІ (районному) етапі VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;

 

- Якуба Анастасія, учениця 3 класу, яка здобула І  місце в ІІ (районному) етапі ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

 

Невирішеною проблемою залишається слабке забезпечення шкільної бібліотеки новими надходженнями: методичною літературою, періодичними методичними  виданнями та підписною пресою через відсутність відповідних коштів. Проте слід відмітити 100% забезпечення підручниками шляхом обміну ними зі школами району.

Незважаючи на недостатнє, слабке забезпечення спортивно-матеріальної бази, школа має достатній потенціал для проведення уроків фізичної культури, позакласної та позашкільної спортивно-масової роботи.

 Важливим результатом оцінювання показників роботи вчителя є фізична підготовленість учнів, про що свідчать щорічні перемоги шкільної команди в районних змаганнях юніорів, різноманітних легкоатлетичних змаганнях та іграх. Шкільна команда та спортсмени були неодноразово нагородженні грамотами та цінними подарунками.

Всі ці успіхи свідчать про клопітку працю педагога, високу результативність праці та велику віддачу вихованців, вчителя фізичного виховання Кутового Сергія Юрійовича:

  • за зайняте ІІ місце учнів 2 класу у змаганнях “Футбольні надії Київщини” - відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою футбольну команду школи.
  • за зайняте ІІ місце в районній спартакіаді з баскетболу –  відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою баскетбольну команду юнаків школи.
  • за зайняте ІІІ місце в районній спартакіаді з волейболу–  відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою дівчачу волейбольну команду школи.
  • за зайняте ІІІ місце в районній спартакіаді по настільному тенісу –  відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою  команду школи з тенісу.
  • За зайняте ІІ місце з легкої атлетики (100м.) відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою

учня 8 класу -  Богуша Богдана.

  • за зайняте І місце (800м.) відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою учня 9 класу - Кононенка Олега
  • за зайняте І місце (стрибки у довжину) відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою ученицю 7 класу – Кононенко Юлію;
  • За зайняте І місце (стрибки у висоту) відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою учня 8 класу – Батющенка Дениса та за зайняте ІІ місце ученицю 7 класу – Кутову Вікторію.
  • За зайняте ІІІ місце в естафеті відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації нагородив Грамотою команду школи.

На підставі Закону України «Про загальну середню освіту» (ст. 17) виховання учнів у школі здійснюється в процесі урочної, позаурочної та позашкільної роботи. Мета виховного процесу визначається на основі принципів громадянського виховання особистості. Змістовно і на належному рівні було проведено свята, вечори, змагання, зустрічі та різні конкурси. Позакласна робота в школі спрямована на виховання громадянина України, який є носієм національних цінностей.

Протягом минулого навчального року учні школи брали активну участь в усіх районних заходах. Приємно відзначити, що в більшості з них – займали призові місця та ставали переможцями. А саме:

  • Заславець Іван, учень 2 класу, який здобув ІІ місце  на Всеукраїнському  конкурсі шкільних малюнків «Я маю право»;
  • Басараб Тетяна, яка здобула І місце у конкурсі читцівдекламаторів «Золота осінь», ІІІ місце у районному конкурсі театральних колективів та гумористів «Театральні обрії»;
  • Дем’яненко Аріна, учениця 4 класу, яка здобула ІІІ місце у районному етапі Всеукраїнського гуманітарного конкурсу «Космічні фантазії»;
  • Якуба Анастасія, учениця 3 класу, яка здобула ІІІ місце в районному етапі Х Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості «Вода-джерело життя».
  • Учні школи взяли участь у Всеукраїнських конкурсах з українознавства «Патріот», «Соняшник, з математики «Кенгуру».

З метою  досягнення кращих результатів у навчально—виховній роботі та  зміцнення матеріальної бази,  налагоджено тісну  співпрацю педагогічного, учнівського і батьківського комітетів, піклувальної ради школи.

     Серед проблем, які не до кінця вирішені у школі, є: недостатня робота окремих учителів з підготовки та залучення учнів до олімпіад, конкурсів, написання наукових робіт в рамках МАН.

Виходячи з вищезазначеного, слід відзначити, що в школі упродовж навчального року позитивно спра­цювали такі форми і види роботи:

  • поглиблене вивчення предмету —  українська мова;
  • напрями позакласно-виховної роботи: парламентсько-президентська республіка «Перлина», родинна педагогіка;
  • склалася система роботи з розвитку інтересу до вивчення рідної мови як у класно-урочній, так і в по­закласній роботі, системний підхід до виховання протистояння негативним звичкам: наркоманії, палінню, алкоголю, профілактиці ВІЛ-інфекції;
  • проводиться щорічна шкільна виставка педагогічного досвіду;
  • традиційна декада педагогічної майстерності вчителів школи.

5.Виховна та позакласна робота.

          Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданні методичної комісії класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, районні заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

 Пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. У зв'язку з цим виховна діяльність школи протягом навчального року була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально–етичне виховання.

• Художньо–естетичне виховання.

• Громадянсько–патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Екологічне виховання.

Районні виховні заходи, у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати:

• З народного джерела

• Заходи пам’яті жертв Голодомору.

• Захід до Дня Українського козацтва

• Конкурси малюнків

Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Парламентсько-президенська республіка «Лідер». Керівництво парламентом здійснює президент, який обирається раз на 2 роки на звітно–виборчій конференції. До складу парламенту входять по 1 представнику від кожного класу. Члени парламенту слідкують за чергуванням учнів, роблять рейди–перевірки класних куточків, санітарного стану класних кімнат, явки учнів на перший урок, організовують шефську роботу старшокласників над молодшими школярами, людьми похилого віку.

За допомогою активістів парламенту під керівництвом педагога-організатора, учителів, класних керівників були організовані традиційні масові шкільні заходи:

1. Свято Першого та Останнього дзвоника

2. Шкільний ярмарок

3. «Нумо, хлопці!»

4. «Осінні барви»

5. Зустріч Нового року

6.День Закоханих

7.День пам`яті Героїв Небесної сотні

8.Свято до 8 березня

9.День пам`яті Чорнобильської трагедії

10.Мітинг-реквієм до дня Перемоги

11.Заходи до дня Вишиванки

12.День захисту дітей.

13. Випускний бал.

Згідно річного плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу.

6. Соціальний захист дітей.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• дітей-інвалідів – 4;
• чорнобильців – 3;
• малозабезпечених – 1;
• з неповних сімей – 8;
• багатодітних – 17;
• напівсиріт – 1.

7. Співпраця з батьками.

Педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень, складають картки відвідування, акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
Дуже велика допомога батьківських комітетів школи здійснюється по організації ремонтів класних кімнат . За це їм велика вдячність, адже державне фінансування цих потреб школи завжди було на низькому рівні і без допомоги громади у підготовці школи не можна обійтись.

Завдяки допомозі батьків та спонсорів вдалося провести косметичний ремонт шкільних кабінетів та їдальні, підготувати НВО до нового навчального року.

8. Фінансово-господарська діяльність.

Будівля школи прийнята в експлуатацію 44 років назад. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом, батьками постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться відділом освіти Переяслав-Хмельницької РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії.

     Працівниками централізованої бухгалтерії  району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали оприбутковуються та списуються згідно норм.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи оформлені сучасними  стендами, існує постійно діюча виставка художніх робіт учнів школи. Подвір’я школи доглядається учнями, обслуговуючим персоналом, на квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються школярами. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Підтримується у належному робочому стані каналізаційні мережі.

У 2016-2017 н.р. НВО приймало участь в проекті за програмою розвитку ООН «Місцевий розвиток Орієнтований на громаду» у межах Мікропроекту«Енергозберігаючі заходи в Гайшинському НВО  «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ». Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей». В результаті якого всі вікна школи було замінено на металопластикові.

Творчий звіт директора школи перед громадськістю  відбувся в шкільній їдальні  12 червня 2017 року 0 10.00

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

Архів записів