Меню сайту
Наше опитування
Адреса школи
08412 Київська область
(04567) 3-33-67 e-mail: gaishun_nvo@ukr.net Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Розклад факультативівФакультатив (лат. fscultatis - необов'язковий) - навчальний курс, не обов'язковий для відвідування всіма учнями. За освітнім завданням факультативи поділяють на такі види:
Теоретичні факультативні заняття проводяться у формі лекцій, семінарських занять, науково-теоретичних конференцій. Практичні -у формі практичних занять із формування пошукових навичок та вмінь, необхідних для розв'язування технічних задач, самого розв'язку їх, обговорення шляхів розв'язку та результатів, підбиття підсумків. Комбіновані - у формі науково-практичних конференцій і такого ж характеру уроків. їхня структура визначається довільністю. Найчастіше має такий вигляд: 1) самостійне висвітлення учнями необхідних теоретичних питань; 2) індивідуальне виконання дослідження; 3) підведення підсумків заняття. Практикуми. Їх визначають як позаурочну форму навчального процесу, під час якої учні самостійно виконують практичні та лабораторні роботи, використовуючи раніше засвоєні знання, уміння і навички. Їх використовують із метою практичного застосування в умовах діяльності з елементами дослідництва раніше здобутих теоретичних знань фізико-математичного і природничого характеру. Перед початком проведення практикуму навчальний матеріал повторюється та систематизується. Учні поділяються на групи. На самому занятті вчитель проводить інструктаж. Повідомляє тему, цілі, завдання. Актуалізує опорні знання, уміння, навички. Забезпечує необхідним обладнанням, матеріалами. Учні самостійно виконують поставлені завдання. Завершується практикум обговоренням отриманих результатів. Семінарські заняття. Як позаурочна форма роботи відрізняється від уроку-семінару тим, що потребує більше часу і дає можливість на одному занятті зібрати якщо не групу класів, то принаймні окремих їхніх представників. На семінарах заслуховуються заздалегідь підготовлені учнями доповіді, реферати, повідомлення. Семінари поділяються на: 1) підготовчі (просемінарські); 2) власне семінарські заняття (9-11 клас); 3) між предметні семінари-конференції Просемінарські заняття - перехідна форма навчально-пізнавальної діяльності від уроків, практичних та лабораторних занять до семінару. Переслідують ціль підготовки до семінарського заняття. Власне семінарські заняття поділяються за дидактичною метою на семінари вивчення нового матеріалу та семінари узагальнюючого повторення, комбіновані. Міжпредметні семінари-конференції відрізняються масштабністю піднятих проблем, які мають міжпредметний характер. Сприяють узагальненню та систематизації знань із різних предметів. Розклад шкільних факультативів на І семестр 2017—2018 н.р. |
Пошук
Календар
Погода
вологість: тиск: вітер: Архів записів
Друзі сайту
|